Marka Sante została doceniona przez konsumentów! SANTE zdobyło tytuł DOBRA MARKA 2014 w kategorii: Zdrowa żywność. Wyróżnienie to przyznawane jest najbardziej rozwojowym i najbardziej rozpoznawalnym markom obecnym na polskim rynku.
W ciągu ostatnich lat polscy konsumenci stawali w obliczu gruntownych zmian w stylu życia i zwyczajach konsumpcyjnych. We współczesnym świecie coraz trudniej przychodzi nam dokonać wyboru odpowiedniego produktu czy usługi spośród szerokiej i wciąż powiększającej się oferty. Wychodząc naprzeciw współczesnemu konsumentowi, Program „Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma”, pomaga w wyborze najlepszej, cieszącej się największym zaufaniem i renomą marce w poszczególnych branżach.
Organizatorem programu "Dobra Marka 2014- Jakość, Zaufanie, Renoma" jest Redakcja Trendy Biznesu w Rzeczpospolitej oraz Redakcja Forum Biznesu w Dzienniku Gazecie Prawnej. Organizatorzy Programu prowadzonego pod patronatem Instytutu Filozofii i Socjologii Polskiej Akademii Nauk już po raz piąty przeprowadzili badania rynkowe* mające na celu określenie wartości, aktywności i rozpoznawalności poszczególnych marek. Przedmiotem analiz objęte zostały między innymi: pozycja rynkowa marki i jej progres, jakość prezentowana przez dany produkt lub usługę oraz stopień zaufania konsumentów.
Marka SANTE została w tych badaniach bardzo wysoko oceniona. W nagrodę otrzymała tytuł DOBRA MARKA 2014 w kategorii: Zdrowa żywność.
- Tytuł DOBRA MARKA 2014 podkreśla jakość, renomę oraz zaufanie jakim markę Sante obdarzyli nasi Konsumenci. Za co dziękujemy!To konsument i jego opinia mają ogromny wpływ na działania firm, dlatego właśnie wyróżnienia oparte na badaniach konsumenckich są dla nich szczególnie ważne – mówi Piotr Pichalski, kierownik działu marketingu w Sante.
Sante jest ekspertem żywności funkcjonalnej, czyli żywności korzystnej dla zdrowia. Oferta firmy zawiera ponad 150 pozycji produktowych obejmujących produkty śniadaniowe, sojowe, otręby, kasze i ziarna, cukier trzcinowy, batony i ciasteczka owsiane, sól morską i niskosodową, masło orzechowe. Stale też jest poszerzana o nowe, ciekawe propozycje, które odpowiadają wciąż rosnącym potrzebom i oczekiwaniom klientów.
Godło Dobra Marka – Jakość, Zaufanie, Renoma niesie ze sobą najważniejsze informacje dla konsumenta, że wszystkie pożądane cechy znajdzie właśnie w tym produkcie czy usłudze.
Sante zdobyło tytuł Dobrej Marki drugi raz z rzędu. W zeszłym roku otrzymaliśmy tytuł Dobra Marka 2013 również w kategorii Zdrowa żywność.
Bardzo ważnym elementem działalności firmy Sante jest edukacja prozdrowotna, którą firma realizuje poprzez szereg działań autorskich oraz współpracę z partnerami zewnętrznymi, wspierając różnorodne inicjatywy edukacyjne, sportowe i społeczne. Stanowią one część strategii dalszego rozwoju firmy, stworzonej z pragnienia, aby wszyscy jej konsumenci mogli cieszyć się zdrowym życiem.
Więcej informacji: http://forumbiznesu.pl/dobra_marka-s217.html
* Tytuł został przyznany na podstawie opinii i wskazań respondentów i Kapituły Programu. Metodyka badań: - badania są realizowane metodą komputerowo wspomaganych sondaży techniką wywiadu telefonicznego (CATI), - badana jest docelowo grupa minimum 1000 osób/firm z całej Polski /w przypadku kategorii Zdrowa żywność było to 1013 respondentów/, - istotną cechą badań jest to, że ankietowani przywołują konkretne marki z pamięci, a jeśli respondent nie może sobie przypomnieć brandów w danej kategorii, ankieter dysponuje listą, którą odczytuje, - celem badań jest zbadanie rozpoznawalności marki oraz jej potencjału, progresu i renomy.
***
O SANTE
Sante znaczy zdrowie – od początku swojego istnienia nazwa firmy określa jej filozofię, tożsamość i zasady. Firma rodzinna Sante została założona w 1992 roku przez Andrzeja Kowalskiego i jego braci - Wojciecha i Marka Kowalskich oraz wspólnika Witolda Szpaka.
Sante jest liderem na rynku produktów śniadaniowych w Polsce. Portfel produktów Sante obejmuje płatki śniadaniowe, ciasteczka zbożowe, otręby, kasze oraz cukier, gamę batonów i produktów sojowych. Oprócz tego cieszące się dużą popularnością masła orzechowe oraz sole morskie, a także sól himalajska.
Zdrowie stanowi deklarację Sante wobec klientów, pracowników, partnerów i środowiska w zakresie całego procesu prowadzenia biznesu oraz wszystkich tworzących go elementów.
Link do strony artykułu: https://2fwww.wirtualnemedia.pl/centrum-prasowe/artykul/sante-dobra-marka-2014